درد پهلو و از دست دادن اشتها با نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پسر من است IgAN با درد پهلو، از دست دادن اشتها و تهوع. در حال حاضر، عملکرد کلیه خود را از 69 به 35. کاهش می یابد چگونه برای از بین بردن ناراحتی خود را؟

نفروپاتی IgA در به اختلال ایمنی بدن است که می تواند کاهش عملکرد کلیه با مشکلات و علائم مختلف باعث به آرامی نسبت داد. درد پهلو فقط یک نشانه شایع نفروپاتی IgA در است، در حالی که از دست دادن اشتها و تهوع ناشی از عملکرد کم کلیوی هستند.

عملکرد کلیه را نشان می دهد 35 درصد در مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی. از آنجا که بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه از دست داده است، بسیاری از محصولات و سموم دفع زباله در خون تجمع می یابد. همچنین، کلیه ها قادر به تولید به اندازه کافی EPO، کم خونی کلیوی به راحتی رخ می دهد.

وقتی مواد شیمیایی و سموم زباله تحریک دستگاه گوارش، از دست دادن اشتها و تهوع اتفاق خواهد افتاد. بر اساس علل، ما می خواهم درمان است که می تواند کمک به تنظیم گردش خون و بهبود شرایط از کلیه توصیه می کنند. هنگامی که مواد زائد اضافی، پهلو درد و از دست دادن اشتها حذف بیماران می توانند مقدار زیادی کاهش دهد.

آلودگی درمان خون پاک کردن تنها می تواند کمک به دستیابی به این اهداف. به یاد بگیرند که چگونه این درمان آثار و روند اثرات آن و هزینه درمانی، شما می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل آنلاین به طور مستقیم دکتر مشورت کنید.

http://enfermedad-renal.com/ldrlpdle/1922.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان نفروپاتی IgA و علائم، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: